W związku z panującą pandemią wirusa COVID-19, realizacja zamówień może ulec wydłużeniu.

Koszty i sposoby dostawy

Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych teleadresowych takich jak: imię, nazwisko, adres(ulica, nr domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu, adres e-mail, pod którym będziemy mogli potwierdzić złożone zamówienie, wezwanie oraz NIP parafii.

Zamówione produkty dostarczamy za pośrednictwem kuriera lub transportem własnym.

Koszt dostawy na terytorium Polski wynosi:
A. Dla większości produktów prezentowanych na stronie: 0zł - przy zamówieniu o wartości powyżej 250zł. Przy niższej wartości zamówienia: 15zł(przy płatności przelewem), 20 zł (płatność za pobraniem)
B. Dla pozostałych produktów koszty transportu wskazano w punktach I._C – I._L.
W/w koszty zostaną doliczone do całości zamówień dodatkowo, jeśli mechanika sklepu nie umożliwi takiego naliczenia automatycznie.
C. Paschały – 20zł/szt.,
D. Klęczniki/Konfesjonały – 50zł/szt.,
E. Tła do Grobu Pańskiego – 25zł/szt.,
F. Kije teleskopowe do pajęczyn – 100zł/szt.,
G. Krzyże ołtarzowo – procesyjne – 50zł/szt.,
H. Zestawy figurek do Szopek Bożonarodzeniowych – 100zł/szt.,
I. Baldachimy z usztywnieniem – 100zł/szt.,
J. Nagłośnienie przenośne – 100zł/szt.,
K. Ołtarz składany na Boże Ciało – 100zł/szt.,
L. Tapicerka antypoślizgowa na ławki – indywidualna wycena (zależnie od ilości poduszek i ich wymiarów).

 
WAŻNE:
Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności Kuriera lub bezpośrednio po otrzymaniu przesyłki. Reklamacje z tytułu uszkodzeń lub braków można zgłaszać tylko w dniu doręczenia przesyłki. Po stwierdzeniu uszkodzeń w przesyłce należy niezwłocznie spisać protokół szkody w obecności Kuriera.
Tylko na podstawie tego protokołu będą uznawane wszelkie roszczenia reklamacyjne.