Regulamin

REGULAMIN I WARUNKI SPRZEDAŻY W SKLEPIE ON-LINE
www.WszystkoDlaParafii.pl

§1. INFORMACJA O SKLEPIE

Sklep internetowy www.WszystkoDlaParafii.pl prowadzi firma:
SPES GRANDIS

ul. Ogrodowa 19

98-300 Wieluń

Strona firmowa: www.WszystkoDlaParafii.pl
e-mail: biuro@WszystkoDlaParafii.pl

Tel. 570-970-100

 

zwana w dalszej części regulaminu SPRZEDAWCĄ.

§2. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

2.1 Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez ZAMAWIAJĄCEGO (zwanego w dalszej części regulaminu również KLIENTEM) postanowień niniejszego regulaminu.
2.2 KLIENTEM naszego sklepu może zostać każdy, kto założy swoje konto, dzięki procedurze rejestracji, podając wszystkie niezbędne dane opisujące KLIENTA oraz poprawnie wypełni formularz zamówienia,.

2.3 Rejestracja nie jest warunkiem koniecznym do  złożenia zamówienia w Sklepie, jest nim natomiast poprawne wypełnienie formularza zamówienia.
2.4 KLIENT, który wcześniej już założył swoje konto w naszym sklepie, musi się wyłącznie zalogować przed rozpoczęciem wypełniania formularza zamówień.
2.5 Klient przeglądając ofertę w sklepie może wybierać i dodawać do koszyka wyroby, które chce zakupić, poprzez wciśnięcie przycisku "Do koszyka", który znajduje się poniżej każdego wyrobu.
2.6 Koszyk jest elektroniczną formą formularza zamówień, który umożliwia przechowywanie produktów, które nas zainteresowały.
2.7 Standardowym sposobem przesłania zamówienia dotyczącego produktów oferowanych w sklepie on-line jest zautomatyzowana wysyłka formularza zamówień udostępniona poprzez funkcję koszyka. Taki sposób złożenia zamówienia jest najszybszym i akceptowanym przez SPRZEDAWCĘ sposobem przesłania zamówienia.

2.8 Klient zobowiązuje się do podania w formularzu prawdziwych danych.

2.9 Alternatywnie zapraszamy do składania zamówień:

  • drogą telefoniczną pod numerami 570-970-100 w godzinach pracy obsługi Sklepu, czyli pn-pt 8.00-16.00
  • drogą elektroniczną na e-mail Biuro@WszystkoDlaParafii.pl
  • bezpośrednio w naszym sklepie w Wieluniu przy ul. Ogrodowej 19.

§3. POTWIERDZENIE PRZESŁANEGO ZAMÓWIENIA

3.1 SPRZEDAWCA jest zobowiązany potwierdzić otrzymane zamówienie w czasie nie dłuższym niż 24h, z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy. Standardowym sposobem potwierdzenia jest przesłanie e-maila z informacją o przekazaniu zamówienia do realizacji.
3.2 Oprócz automatycznego potwierdzenia otrzymanego zamówienia pracownik firmy SPES GRANDIS może dodatkowo skontaktować się telefonicznie z ZAMAWIAJĄCYM w celu zweryfikowania podanych w przesłanym zamówieniu danych o KLIENCIE lub przedmiocie zamówienia.

§4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

4.1 SPRZEDAWCA zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia nieścisłości w danych przekazanych przez Zamawiającego, lub z przyczyn niezależnych od firmy. W przypadku takiej decyzji ZAMAWIAJĄCY zostanie

powiadomiony o odmowie w ciągu pięciu dni roboczych od daty przesłania zamówienia.
4.2 Każde zamówienie będzie realizowane w czasie nie dłuższym niż 14 dni, z wyłączeniem dni wolnych ustawowo od pracy. Podany czas realizacji zamówienia nie dotyczy produktów, które wytwarzane są przez producenta na specjalne zamówienie KLIENTA, a ich czas produkcji jest dłuższy niż 14 dni. Czas realizacji jest okresem, po którym towar jest gotowy do wysyłki.

§5. WYSYŁKA ZAMÓWIENIA

5.1 Zamówienie dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej (DPD Polska).
5.2 Koszt dostawy gdy KLIENTEM jest parafia wynosi:

  • 0zł dla większości produktów prezentowanych na stronie (przy płatności przelewem), a 5zł przy płatności za pobraniem,
  • Dla pozostałych produktów wg następującego porządku:
    • Paschały – 20zł/szt.,
    • Klęczniki/Konfesjonały – 40zł/szt.,
    • Tła do Grobu Pańskiego – 25zł/szt.,
    • Teleskopy do pajęczyn ( 4+4+3m i 3x3m) – 85zł/szt.,
    • Krzyże ołtarzowo – procesyjne – 50zł/szt.,
    • Zestawy figurek do Szopek Bożonarodzeniowych – 100zł/szt.,
    • Baldachimy z usztywnieniem – 100zł/szt.,
    • Nagłośnienie przenośne – 100zł/szt.,
    • Ołtarz składany na Boże Ciało – 100zł/szt.,
    • Tapicerka antypoślizgowa na ławki – indywidualna wycena (zależnie od ilości poduszek i ich wymiarów).

Pozostali klienci ponoszą koszt transportu w wysokości:

  • 15zł dla większości produktów prezentowanych na stronie (przy płatności przelewem), a 20zł przy płatności za pobraniem,
  • Dla pozostałych produktów wg następującego porządku:
    • Paschały – 20zł/szt.,
    • Klęczniki/Konfesjonały – 40zł/szt.,
    • Tła do Grobu Pańskiego – 25zł/szt.,
    • Teleskopy do pajęczyn ( 4+4+3m i 3x3m) – 85zł/szt.,
    • Krzyże ołtarzowo – procesyjne – 100zł/szt.,
    • Zestawy figurek do Szopek Bożonarodzeniowych – 100zł/szt.,
    • Baldachimy z usztywnieniem – 100zł/szt.,
    • Nagłośnienie przenośne – 100zł/szt.,
    • Ołtarz składany na Boże Ciało – 100zł/szt.,
    • Tapicerka antypoślizgowa na ławki – indywidualna wycena (zależnie od ilości poduszek i ich wymiarów).

Jeśli mechanika sklepu nie pozwala na takie zróżnicowanie płatności, koszt transportu zostanie doliczony przy realizacji zamówienia.

5.3 Koszty zapakowania i zaadresowania przesyłki pokrywa w całości firma SPES GRANDIS

5.4 Firma SPES GRANDIS nie odpowiada za opóźnienia wynikłe z winy firmy kurierskiej oraz brak możliwości doręczenia przesyłki z powodu podania błędnego lub niepełnego adresu.
5.5 SPRZEDAWCA wysyła produkty tylko na terenie Polski.

§6. PŁATNOŚCI I DOKUMENTY

6.1 Ceny wyrobów podane są w PLN i zawierają podatek VAT
6.2 Sposoby płatności za zamówione towary:
- Przedpłata na konto - po dokonaniu i potwierdzeniu zamówienia KLIENT dokonuje przelewu na podane konto. W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.

- Płatność przy odbiorze za pobraniem - płatność za zamówienie KLIENT dokonuje przy odbiorze przesyłki.

6.3 Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT

§7. JAKOŚĆ WYROBÓW, ZASADY GWARANCJI I ZWROTU PRODUKTÓW

7.1 SPRZEDAWCA zobowiązuje się do dostarczania produktów wysokiej jakości.

7.2 W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z biurem sklepu:
SPES GRANDIS

Ul. Zielona 14/3

98-300 Wieluń
tel. 570-970-100

 e-mail: biuro@WszystkoDlaParafii.pl
7.3 Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia towaru w obecności dostarczyciela. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego. W innym przypadku ( brak spisanego protokołu reklamacyjnego) zarówno firma kurierska jak i firma SPES GRANDIS nie ponosi odpowiedzialności za powstałe uszkodzenia.

§8. ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I POLITYKI PRYWATNOŚCI

8.1.    Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez KLIENTÓW sklepu jest SPRZEDAWCA.
8.2.    SPRZEDAWCA zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku. KLIENT podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe SPRZEDAWCY wyraża zgodę na:

  • przetwarzanie tych danych przez SPRZEDAWCĘ w celu realizacji złożonego zamówienia,
  • Otrzymywanie informacji handlowych od SPES GRADNIS oraz Partnerów współpracujących za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
  • przetwarzanie tych danych w celu realizacji działań marketingowych przez SPES GRANDIS oraz Partnerów współpracujących,
  • udostępnianie tych danych Partnerom współpracującym.

KLIENT ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.

8.3 Prawa autorskie
Kopiowanie, reprodukowanie tekstów, fotografii i innych elementów ze stron serwisu, w całości, lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody jest zabronione.

8.4 Polityka prywatności
Firma SPES GRANDIS przestrzega poszanowania prywatności. Korzystający z zasobów pozostają cały czas anonimowi, do chwili, kiedy sami zdecydują się ujawnić swoje dane.

§9. POZOSTAŁE USTALENIA

9.1 Niniejszy regulamin może zostać zmieniony w części lub całości w dowolnym momencie bez podana przyczyny.
9.2 Wszelkie pytania i uwagi dotyczące regulaminu należy kierować na adres firmy lub e-mailem: biuro@WszystkoDlaParafii.pl